28/7/10

CREANDO RUTAS LITERARIAS


Os membros dun club len libros, comentan as súas lecturas, escriben, investigan, ... e incluso crean rutas literarias, como nos contan os de Camiños.

O punto de partida, o fragmento dunha carta que Castelao envía ao Presidente do Centro Pontevedrés de Bos Aires, en 1947, e que dará pé ao percorrido pola cidade seguindo os pasos e as palabras do autor de Sempre en Galiza.

"Meu estimado compatriota:
Non teño ningún documento, nin sequera unha partida de nacemento para acreditar a miña calidade de pontevedrés; mais se non fun consultado antes de nacer, é ben sabido que despois de ter nacido escollín Pontevedra para vivir e morrer, e se tal programa non chega a cumprirse non será certamente por culpa miña. Non son, pois, un pontevedrés de partida de nacemento, que a veces isto é entrar pola porta falsa; e son pontevedrés pola miña propia vontade e pola identificación coas terras e xentes de Pontevedra."

No hay comentarios: